اسرا اسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی آسمانی خانه ما

اسرای من بزرگ میشود ....

1392/5/25 21:38
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولی مامان

ببخشید خیلی وقته برت چیزی ننوشتم ...نمیدونم چرا شاید مشغله شایدم ...

دختر کوچولوی من الان تو 4 سالگی به سر میبره ...روزهای عمر من مث باد میگذره و دختر کوچولوم هر روز خانم تر از روز قبل میشه ....

خانم کوچولو ،چند ماهی میشه داره میره مهد ساعتی ...دو روز در هفته شنبه و 4 شنبه ساعت 11 و نیم تا 12 و نیم ....کلی شعر و چیزهای قشنگ یاد گرفته ...مهد قرانه که اسرا جونم الانم سوره توحید را حفظ کرده و در حال یادگیری سوره کوثر هست ...خیلی قشنگ میخونه ...

در اولین فرصت متن شعر ها را میگذارم ....

دخترکم خیلی خیلی دوست دارم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نارسیس
26 مرداد 92 4:52
یاس جون عزیزم خیلی خوبه که باز برگشتی به وبلاگت دلم برات به ذرره شده بود دوتا گلتو ببوس از دوتاییشون عکس بزار