اسرا اسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی آسمانی خانه ما

ی کم از شیطنتای اقا پارسا بگم براتون....

1393/11/15 19:04
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داشتم براتون مینوشتم که خوشگلای من حسابی بزرگ شدن ماشاله .محبت... مامان تنبل داشت میگفت نوشتن خاطره تو وبلاگ زمان بره  و این دلیل دیر اپ کردن من هست خستهکه در همین لحظه اقا پارسا سر بدن درون یخچال و شروع کردن به اکتشافات و صدا کردنشون بی نتیجه بود رفتم سراغش درسخواندیدم ی گوجه برداشته داره دنبال نیمه گم شدش یعنی تخ اوخ(تخم مرغ) میگردهخنده ...بعد در همون حال مدام میگفت ماما ماکاگانگی(ماکارانی).تعجب..ی جورایی راضیش کردم و از یخچال اومد بیرون البته با دراومدن صدای اژیرش خندونک...خلاصه نوشته های من نیمه کار بود  برگشتم  بنویسم نهرفت روی میز عسلی(البته چوبیه ها محکمه)رفت سراغ گلدون روی جا کفشی  ی صفایی هم به اون داد و برشگردوند کف خونه ...تمیز کردن اون تموم نشده بود که بیصدا در اشپزخونه مشغول بود که رفتم سراغش دیدم بعععععععععععععععله داره شکر و برنج ها را تو سطلشون قاطی میکنه ..تعجب.با خنده ای مرموزانه  که مامان دیگه کاری نمیتونی بکنی از اشپزخانه جیم شد راضی...اونا را مرتب کردم برگشتم دیدم هرچه نوشته بودم پرانده است دلشکستهخدااااااااااااااااااااااایااااااااااااااااااااا....خلاصه اینجوریاس که اپ کردن وبلاگ 90 درصد اوقات کنسل میشه اما الان با سماجت تمام نشستم و نوشتم ...خداااای راسته  میگن پسرا خیلی خیلی خیلی شیطونن ....تازه یادم رفت بگم در همین حین بود که ی لیوان اب هم خالی کرد رو جاروبرقی که خدا را شکر خاموش بود  اینکارش چند وقت پیش ی ضرر بزرگ زد به ما چون همین بلا را سر لپ تاپ اورد و مجبور شدیم مادربوردش  را عوض کنیم ...خلاصه شما 90 درصدش را سانسور شده بدونید چون انگشتام دیگه توان تایپ خراب کاریها و شیطنتاش را نداره ...البته الان اسرا مشغول بازی هست اما اون موقع داشت تلویزیون میدی که پارسا جان در ی حرکت انتحاری اونم خاموش کرد و نذاشت طفلکی تماشا کنه ....

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان آرشیدا
3 اسفند 93 11:44
ماشاله چه شیطونیه پسرت فریبا جون خدا حفظش کنه
مامان فاطمه
10 تیر 94 9:33
چه اسمای قشنگی خدا حفظشون کنه عزیز