اسرا اسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی آسمانی خانه ما

این روزهای من و بچه ها

1392/8/9 1:03
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوهای من ...اسرای من پارسای من ...

این روزهای سرد و گرم پاییز حسابی ما را گیج میکنن ...ی روز گرم و ی روز سرد اولین سرماخوردگی ها را تجربه کردیم همه امون اول ابجی اسرا بعدم مامان و داداش پارسا ....خدا را شکر حالا هردوی شما خوب خوبید ...همیشه از خدای بزرگ براتون بهترین ها را میخوام با سلامتی ...

دختر گلم هر روز من را عاشقتر و مادر تر میکنه قلب...هر روز درک میکنم که زندگی با وجود بچه ها چقد برام شیرین و با ارزشه .../گرچه ی روزهایی اسرا خانمی میره تو فاز بدقلقی ومامان کم حوصله میشه ...اما تمام بی حوصلگیهای مامان با جمله :مامان دوست دارم برات بستی میخرم شب"تمام میشه

دخترک خانه ما شیرینترین دختر دنیاست ...ماچحرف زدنش برامون مث قشنگترین ترانه هاست ....خیلی دوست داشتنی انقدر که نمیشه توصیفش کرد ....

ااما این کنارها ی پسر شیطون شیطاندارم که میخواد سر از همه چی در بیاره و ی انگشت فضول داره ...من عاشق این انگشت فضولشم ...این روزها اولین قدمهای کوچکش را توی دنیای بزرگش برمیداره ...گاهی انقد اینور و اونور میشه  هنگام راه رفتنش که عمو لق لق صداش میکنم ....عاشق تلویزیونه و تا خاموش میشه یا از خوا ب بیدار میشه فورا با انگشت اشاره میکنه ....پسرکم خیلی کم صحبته فکر کنم میخواد مث راه رفتنش ی دفعه با حرف زدن غافلگیرم کنه ...خیلی به همه چی دقت میکنه ...عاشق بیرون رفتنه تا از در بیرون میریم ذوق میکنه ...

تمام حرکات ابجی اسرا را تکرار میکنه ...عاشق خوردن اب و خالی کردن لیوان روی فرش و موکته ...گاهی دستاش را توی لیوان اب میبره و بازی میکنه باهاش خوشمزه...گاهی تو لیوان ابش فوت میکنه و ذوق میکنه و میخنده ....یاد گرفته زبون درازی میکنهزبان ...عاشق خورد کردن نان های توی سفره است که در عرض چند ثانیه متلاشی میشن ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نارسیس
10 آبان 92 9:06
وای یاس جون عزیزم خیلی خوب کردی بهم سر زدی خیلی احساساتت قشنگ دو برابر داری لذت میبری و حتما دو برابر سختی ولی خوشحالم که روزای خوبیو داریم تجربه می کنیم ماشالا پارسا چقدر بزرگ شده هرکاری کردن نشد تو اون وبلگت نظر بدم خیلی بازی هات جالب بود
نارسیس
10 آبان 92 9:08
اسرا جون ما بچه ها نی نی سایتی تم موبایل دور هم جمعیم یه گروپ تو واتس اپ داریم اگه موبایلت قابلیت دانلودشو داره و حوصلمونو داری بیا تو جمعمون خوشحال میشیم
همه بچه ها تقریبا هستن ماهک شیما و...



اگه بتونم دانلود کنم و نصب کنم خوشحال میشم همراهتون باشم عزیزم خوشحال شدم بهم سر زدی ...