اسرا اسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی آسمانی خانه ما

اسرا ی کوچولو شاعر میشود ...!

1392/5/28 21:19
491 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش که دخترکم را میخوابوندم  در حالی که کنار  ش خوابیده بودم ....

کوچولوی نازم با صدای زیبا و افسون کننده اش گفت :

مامانی برات میخوام شعر بخونم

گفتم :بخون مامان قربونت بشم

با ی اهنگ منظم و دلنواز برام خوندی :

مامان جونم مامان جون

مامان جونم مامان جون

مامان جونم مامان جون

بارها و بارها این را برایم تکرار کردی و من در اوج شادی دلم میخواست لحظه ام تمام نشود ...

با دستای کوچک پر مهرت ارام ارام موهامو نوازش میکردی ...

مامان جونم مامان جون

مامان جونم مامان جون

به ناگاه یاد خوردنی مورد علاقه ات افتادی و با همان ریتم شعرت اضافه کردی :

مامان جونم مامان جون

برام ی بسنتی میخری ؟

من:بله دختر گلم حتما !

 

انقدر شعز خواندنت دل انگیز و زیبا بود که من دوست نداشتم ان شب تمام شود ....با تمام وجودم دوست داشتن را در بغل کردنت به معنا در اوردم و محکم بوسیدمت ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)