اسرا اسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی آسمانی خانه ما

بازی و اسرا یا اسرا و بازی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1390/5/16 15:56
267 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخمل نازم

 

با تمام وسایل خانه کار داری میخوای از همه چیز سر در بیاری ...کشو ها را باز می کنی با اینکه قدت نمیرسه توش را ببینی میری روی نوک انگشتان پات و بلند میشی و دستت را میبری داخل کشو ووسایلش را بیرون میریزی ....

 

حتی یکی از بازی های مورد علاقه ات خالی کردن کشو لباساته که زیر تختته و پا تختیته که حوله و وسایل خوابت را توش گذاشتم ....لباس ها را بیرون می کشی و با خوشحالی میاری میندازی تو هال. بر میگردی تو اتاقت و یه تیکه لباس دیگه را میاری ...گه گاهی هم به من نگاه می کنی ببینی چه عکس العملی در مقابل کارت نشان میدم اگه بهت بخندم تمام کشوت را خالی می کنی اگه اخم کنم با اوردن دوسه تیکه لباس و دادنش به من میخندیو خودت را لوس می کنی ....

 

میری سینی استیل بزرگی را که کنارکابینت سینک اشپزخانه و گاز گذاشتم را با علاقه تکان تکان میدی و سرو صدا راه میندازی ...از شدت صدای که راه میندازی حتی خودت چشمات را میبندی ...

 

شیر گاز را باز و بسته ی کنی من سعی کردم تا حالا متوجه بشی اجاق گاز وسیله مناسبی برای بازی تو خوشگلم نیست و خدا را شکر تواین را فهمیدیو دست به گاز نمیزینی البته چند وقتی میشه .

 

دکمه های لباسشویی ه از دستت در امان نیستن ....تازه میخوای درش را باز کنی که نمیتونی و شروع به غرو لند کردن می کنی ....

 

هر موقع برم جلوی درب یخچال تو زودتر از من میری تو یخچال و سعی می کنی دکمه های داخلی یخچال را (انجمادسریع...یخ زدای...خنک کردن سریع )را به ترتیب فشار بدی تا حالا نتونستی فعالشان کنی ....

 

هر موقع تلوزیون را برات روشن می کنی کلی ذوق می کنی وردست میزنی

 

دکمه های تلوزیون که با انگشتای کوچیک تو اجین شدن از بس صدا را کم و زیاد می کنی و کانال ها را عوض می کنی ....یه موقع هایکه

 

cd

بی بی انیشتن را برات میذارم تا نگاه کنی کمتر دست میزنی اما گاهی هم تلویزیون را رو کانالهای بی برنامه میاری که صدای گوش خراش بدی داره خودت فرار می کنی و میای پیش من و نگاه به تلوزیون می کنی .....

 

تردمیل که از وسایل کوهنوردیت تو خانه محسوب میشه ....مبل و جلو مبلی هم همینطور ....تخت را فراموش نکردم ....خلاصه اگه امکان داشته باشه از هر چیزی بالا میری ....دیروز که رفتیم پیش ستایش (دوستت)

 

یه صندلی کوچولو وناز خریده که وقتی میشینی روش بوق میزنه تو خیلی خوشت امده بود و هی بلند میشدی ومینشستی و...حتی برای رفتن رو مبل خانه ستایش اینا که بلند تر از مبل خانه خودمان است ازش کمک گرفتی ...اول رفتی رو صندلی و از طریق ان رفتی روی مبل که برای منو مامان ستایش خیلی این کارت جالب امد ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا
16 مرداد 90 16:13
سلام با اجازه لینکتون کردم