اسرا اسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی آسمانی خانه ما

دل نوشته مادرانه 1

1391/10/30 17:11
225 بازدید
اشتراک گذاری

اسرا خانمی من سلام

یه عالمه حرفو  خاطره واسه  گفتن دارم طوری که نمیدانم از کجا برات شروع کنم ..........

درسته که تو یه ساله امدی تو خانواده ما و محفل ما را زیبا تر کردی اما انگار سالهاست باهمیم همدیگه ارو میشناسیم ووووووووووووووووووووو.

برای من و بابایی تو بهترین اتفاق زندگی هستی .هدیه ای که خدا به ما داده ................روزها میشینم از خدا به خاطر بودنت تشکر میکنم .........تو زیباترین  با ارزشترینو گرانبهاترین هدیه هستی ...................

حتی وقتی که حسابی خسته و کلافه هستم با تمام شیطونی هات حسابی منو از پا در اوردی ....در تمام لحظه هام دوستت دارم و حاضر نیستم یک لحظه ازت دور باشم ...............

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)