اسرا اسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی آسمانی خانه ما

25 اسفند...اسرا و من

1390/12/26 19:18
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم مامان

دخترنازم هرروز کلی کارای جدید انجام  میده من نمیدونم کدومو بنویسم ....دیروز جشن عقد دخترعمو پرستو با پسر عمه بهزاد بود....پیراهن قرمزت و با دستمال سرشو کفشای نازت را پوشیده بودی....ماشاله ....خیلی ناز شده بودی....کلی رقصیدیم گرچه اولش نمیذاشتی حتی من تکان بخورم اما بعد خودتم کلی رقصیدی....

خوب بود....مامان گل(مامان بابا رضا) بهت شاباش داد.....

دخترم با تلفن مث ی پرنسس صحبت میکنه....هرموقع کسی بهش چیزی میده فورا تشکر میکنه میگه "میسی" گاهی مواقع یادش میره اما بیشتراوقات سریعا تشکرمیکنه.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محدثه
26 اسفند 90 20:18
باسلام روز بخیر به شما دوست عزیز توصیه میکنم برای زیبا کردن وبلاگ خودتو به وب شکلک های من سربزنید موفق باشید
مامان آريا
26 فروردین 91 18:10
سلام دنبال باي براي کودک 20 ماهه بودم با وبلاگ خوشگل شما آشنا شدم. من يه پسر دارم آريا اگه اجازه بدين لينکتون کنم دخمل خوش زبونتون رو ببوسين
آوا
27 فروردین 91 23:14
آفرين ملوس حانوم