اسرا اسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی آسمانی خانه ما

یک روز ددری

1390/5/18 1:51
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

قبل از اینکه اینجا بیام اینقدر حرفا دارم که نمیدانم کدامش را برات بنویسم اما وقتی اینجا دوست دارم فقط بهت نگاه کنم که چطور ارام خوابیدی

اخه وقتی بیداری نمیذاری من دست بزنم همانطور که من از تو میخوام دست نزنی تو هم دست منو از رو کیبورد کنار میزنی

دختر نازم من خیلی دوست دارم ....

هر روز صبح که از خواب پا میشی با عجله میدوی میری سمت توالت اخه تا صبح خیلی خانم و تمیز میخوابی بعد از توالت میری سراغ در خانه و میخوای که بری "دَ"

از بس عادت کردی و "دَدَری "شدی ...بابای گاهی شاکی میشه .....

هر جا ببرمت به جز پارک چوبی که میری تاب و سرسره به عنوان "دَ"قبول نداری

دیروز بود که رفتیم با خوشحالی داد زدی "دَ دَ"

اگپه بچه ها مشغول بازی باشن وایمیسی و نگاهشان می کنی ....

خیلی بازی کردن را دوست داری ....جدیدا به زهرا کوچولوی همسایه حسادت می کنی اخه یه بار که مامانش نبود من بغلش کردمو بوسش کردم و غذا بهش دادم تو منو محکم بغل کردی تا چندین دقیقه تکان نخوردی حالا هم تا بهش میریسی منو سفت میگیری یا میبخوای بزنیشو سرش داد می کشی و اسباب بازی را از دستش می کشی ....

راستی برات ان صندلی کوچولو ها را که دوست داشتی خریدم تو خیلی خوشحال شدی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی گولو
18 مرداد 90 14:59
سلام عزیزم ممنون از لینکت من هم با افتخار لینکتون کردم خوشحال می شم دوستان خوبی برای هم باشیم