اسرا اسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی آسمانی خانه ما

من مادرم .........عاشقانه هایم برای تو

1390/6/16 0:23
246 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر گلم به ندازه تمام ستاره ها به اندازه تمام دریا ها و تمام قطرات باران...به اندازه تمام ماهی هاو تمام گلهای دنیا دوسستت دارم

عاشقانه ترین ها را با بودن تو احساس کردم ..تو که به من مزه  مادر بودن را  چشاندی تو که با بودنت زیباترین های دنیا برام کم ارزشه و تو زیباترین هستی

با تو عاشق میشم  با تو میخندم با اشکهای کوچک جاری از چشمان تو دیوانه میشم ....

با ازارده شدنت ازرده خاطر میشم با شاد بودنت شاد میشم

دوستت دارم دردانه من .............

خداوندا هستی من در دخترکم خلاصه شده او را از هر افتی دور نگه دار ...بهترین ها را برایش رقم بزن زیباترین ها را در راه قرار ده ....همیشه سلامتش بدار .........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
16 شهریور 90 11:55
الهی چه عاشقانه همیشه سلامت باشین
مامانی شیما وحدیث
16 شهریور 90 16:03
گاهي ساده ترين کلمات نيز از ذهنم مي گريزد و جز سلام ياراي گفتن هيچ حرفي ندارم و سکوت بيانگر حرف هايي ميشود که ساليانيست گفتنش برايم آرزوست ميگويند ، همه ميگويند سکوت يعني هيچ حرفي اما من مي گويم سکوت يعني فرياد فريادي پر از احساس مامان اسراجون باکمال میل شما رو لینک کردم
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 15:08
همش مال ناناز خاله