اسرا اسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی آسمانی خانه ما

اولین شهر بازی """""""""اسرا جیگری""""""""""""

1390/6/22 2:48
565 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوردانه جون

اهو کوچولوی من

اولین شهربازیت را تو 18شهریور 90 رفتی ..هورادلقک..البته خانمی بازی مناسب سن شما نداشت به جز استخر توپ که ان هم حتی برای شما زود بود...

تنها کار مفید تو این پارک بازی شلوغ دویدنت بود که منم همه اش دنبالت بودم تا نه زمین بخوری نه با کسی برخورد کنی عسلم .........فرشته

برات بیلط استخر توپ گرفتم از اقائ خواستم بیام باهات تو استخر کنارت باشم نذاشت شمارا تنها گذاشت لب استخر تو توپا شما هم ترسیدیو همه اش سعی داشتی بیایی بیرون که اجازه داد منم بیام کنارت تا نترسی اخه بچه ها همه داشتن با سرو صدا بازی میکردن یه کوچولو باهات توپ پرتاب کردیم و امدیم بیرون اخه شما خیلی علاقه نداشتی و منم حس کردم توپا کثیفنو شما با دست زدن ممکن مریض بشی پس زودی امدیم بیرون ....بغل

محمدو پرستو حسابی بازی کردن ...هورا

شما هم حسابی بدو بدو کردی و خسته شدی .هورا.. شیرین گندمکم همان تاب بازیو سرسره پارک چوبی را بیشتر دوست داره مامانی هم با اون بیشتر موافقم تا بازی های دیگه .....

قلبدوست دارم ترانه زندگیم قلب....وقتی به صدای خندهات فکر میکنم تمام وجودم سرشار از نیازبا تو بودن میشه .......امیدوارم در پناه خدای مهربون همیشه سالم باشیو شاد و خندهات طنین انداز زندگی منو بابایی باشه..........قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)