اسرا اسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی آسمانی خانه ما

اسرا و لذت بازی در پارک

1392/6/2 15:57
511 بازدید
اشتراک گذاری

دویدنت چه زیباست ...ذوق کردنت  برای سرسره بازی و تاب خوردن اشتیاق کودکیم را به من باز میگرداند ...

چقدر عاشقتر میشوم وقتی  تو میخندی و با شوق از پیچ های سرسره برایم دست تکان میدهی ....

چقدر مادرتر میشوم زمانی که سر میخوری و خودت را به اغوش من  میندازی ....

شعر تاب تاب ااندازی خدا منو ندازی اگه میخوای بندازی بغل مامانم بندازی  را که میخوانی دوست دارم با هر کلمه اش  ی گاز از ان صورت زیبایت بگیرم  چون بوسیدنت دیگر سیرم نمیکند ....

الاکلنگ که سوار میشوی تو ان طرف این طرف من و پارسا برات دست تکان میدهیم و تو با شوق بالا میروی و با غرور پایین میایی که من  بزرگم داداشی را به بالا میفرستم ....

دستهایت که میشوری خسته ای از ان همه بازی ....میگی:مامان دوست دارم ممنون که اجازه دادی بیام پارک ...ممنون بابایی که منو اوردی پارک ....

سرت را از پنجره ماشین بیرون میاوری با صدای بلند داد میزنی:خداحافظ  تاب تاب دوباره میام ...فردا میام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شبنم
12 شهریور 92 11:38
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
عمه ی آتنا
13 شهریور 92 22:49
سلام شما هم از کرمانشاهین؟