اسرا اسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی آسمانی خانه ما

من مادرم حتی در خواب هم عاشق مادر بودنم....

1392/7/5 22:39
493 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر لحظه هام پر عاشق از شما  های کوچولومه که نمیدونم کدومش را بنویسم ....کم میارن کلمه ها برای

لحظه های مادر بودنم کلمه ها حقیرندبرای توصیف ثانیه های بودن کنار شما دو غنچه به گل نشسته من ....

کلمه ها نمیتوانند به اندازه اپسیلونی از لذت مادر شدنم ودراغوش کشیدن دلبندانم و بوسیدنشون  را معنا کنند....

عاشق قدمهای کوچک پارسای شیرین ادای هستم که لحظهامو پر میکنه از شور و شوق ...مث ی کوهنورد از در و دیوارو مبل و تختو میز  میکشه بالا ....

عاشق لحظه هایم که  دخترکم سرش را تو دستام میذاره و ارام ارام تو اغوشم به خواب میره ....

عاشق شیطنت های دخترکم وقتی رژلب های من را بر میداره و تردید داره کدوم را باید بزنه ....

عاشق لحظه های که پسرکم تو ماشین فرمان ماشین را محکم میگیره و راهنما ها را  روشن میکنه و با تمام قدش خم میشه تادنده را عوض کنه ...بعد هم با نگاهی به من تند تند خودش را عقب جلو میکنه و تکون میده که من دارم رانندگی میکنم و میخنده .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)